BMW е най-силната автомобилна марка в България. Това показват резултатите от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар, което се провежда за трети пореден път у нас по инициатива на глобалната организация Superbrands. В общата класация за България BMW заема шеста позиция, а лидер е Google.
Определянето на марката като Superbrand демонстрира потребителското възприятие за лидер по качество, надеждност и различие в съответния бранш. С избора на BMW за Superbrands в автомобилния бранш потребителите определят бранда и предлаганите му продукти и услуги като най-добрите. Той се ползва с тяхното доверие и поддържа висок стандарт по отношение на качество и обслужване. Superbrands отличава и ярката индивидуалност и ценности, които придават на марката уникалност на пазарa.
Общо 2500 мъже и жени, ползващи интернет, са участвали в гласуването на потребителите в българското издание на глобалната програма Superbrands за 2012– 2013 г. Най-голям дял сред участниците имат 26–35-годишните (41%), следвани от респондентите на възраст 36–45 г. (24%) и 18–25 г. (20%).
В България BMW се представлява от BMW Фертрийбс ГмбХ – клон България и
дилърите Камор Ауто, София; М Кар, Пловдив, Варна Карс, Варна; Бова Кар,
Бургас и ВиА Интеркар, Плевен.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!