Mercedes-Benz SLK55 AMG, който ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт тази есен, получи нов осемцилиндров двигател с работен обем 5,5 л. Ръчно изработеният мотор е версия без принудително пълнене, монтиран при CLS63 AMG и E63 AMG. Двете турбини отсъстват, за да може агрегатът да се помести под капака на роудстъра.
Новият мотор е с 60 к.с. по-мощен в сравнение с този на актуалната версия SLK55 AMG, мощността му е 416 к.с., а въртящият момент е нараснал от 510 до 540 Нм. Освен това са подобрени показателите на разхода на гориво и отделянето на вредните емисии. Новият Mercedes-Benz SLK55 AMG харчи 8,5 л бензин на 100 км в смесен цикъл на управление, а емисиите CO2 са намалени с 30% спрямо предишната версия на модела.
Двигателят разполага с иновационна технология за управление на работата на цилиндрите, като за икономисване на гориво могат да действат само четири цилиндъра.
Mercedes-Benz ще представи във Франкфурт и дизелова версия на роудстъра с фирмен турбомотор с 210 конски сили.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!